دلی که حرف مزنه

دلم برات تنگ شد امشب تا عکستو دیدم باریدم باز به یاده تو لعنتی که فراموشم  کردی هرچقدر سعی کردم فراموش شی فراموش نشدی

میدونی با اینکه جامو به همه  میدی ولی من جاتو  به کسی نمیدم عشقم

راسی حلقمونو  دیدم چقدر گریه کردم ی سوال دارم ازت وقتی  داری حلقه  دسش میکنی  یاده منم میوفتی؟؟

وقتی بابا شدی یاده منم میوفتی؟؟

هی خدا بازم اشکام جاری شد

خدا انقدر دوست دارم برگرده پیشم حاظرم جونم و بدم فقط پیشم  باشه

مهدی ای کاش یکی انقدر که من دوست دارم دوسم داشت نیدونی بهت حسودیم  میشه که انقدر  عاشقتم

آنروز خعلی منتظر بودم اس بدی بزنگی ولی خبری ازت نشد

فردا آزمون دارم ولی میرینم چون تو دیه نیستی لعنتی 

چرا عاشقم  نیسب؟؟چرا گولم زدی؟؟

چرااااااااااااااااااااااا اااااااا؟؟

 و سکوت و نبود تو

من وغمو درد و قرص



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 17 بهمن 1393برچسب:,

] [ 16:43 ] [ فرزاد ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه